2011. február 23., szerda

Új cél: Színezők és szemléltetések (Aranyborjú és Nikodémus)

Kedves Missziós társak, testvérek az Úrban, Blog-olvasóm!

Új célt tűztem ki ennek a blognak! Mint látható, nagyon régen írtam a blogomra, valahogy nehezemre esik magamról írni, illetve (előre is elnézést mindenkitől) de sok olyan dolog van az életemben - amit nem szívesen teszek közzé. De már napok óta mozgolódott egy gondolat a fejemben, hogy ennek a blognak kellene egy új cél. És ma megszületett.

Reggel, amikor felkeltem, kavarogtak a gondolatok a fejemben, ismét megküzdöttem a negatív gondolatokkal, félelemmel stb. Hogyan tettem? Leültem imádkozni, és igét olvasni, segítséget kérni a Mindenható Istentől, kérni az Ő Szent Lelkének erejét, hogy segítsen a szolgálatomban. Elé tártam, hogy ma milyen üzenetet kellene átadnom a gyerekeknek, de a szívem üres, mint egy rég használt hordóé, és kértem, hogy töltsön be, és adjon jó ötleteket a szemléltetéshez. Ahogy igét olvastam, és megszólított az ÚR, egyszer csak düüü...düüü....düüü...jöttek a gondolatok, mit hogyan kell csinálni.

Leültem a gép elé, és el kezdtem színezőért kutatni a neten, és rájöttem, hogy mi magyarok nagyon le vagyunk maradva a jól összegyűjtött bibliai színezők és szemléltetések terén. Vagyis sok jó dolog van a kezünkben, de nem osztjuk meg egymással. Aztán, ahogy kutattam, egy csomó angol honlapot találtam, amin csodálatos színezők vannak. Közben drága nővéremmel is beszéltem telefonon, és ahogy beszélgettünk, megszületett a blog új célja.

Kedves Olvasom!

Színezőre, jó ötletre van szükséged ahhoz, hogy bibliai történetet szemléltess? GYere fel blogomra, és mostantól megoszthatjuk egymással az ÚRtól kapott ötleteinket.

A mai tárházamból:

Aranyborjú: (Igehely: 2Mózes 32)

Igének én a 2Mózes 20:3-at választottam: "Ne legyen más istened rajtam kívül."
Szemléltetés: Veszek egy csomag gyufát, és az egymásra rakott gyufás skatulyák jelképezik a megépített bárányt. (Iskolába csak üres gyufás-skatulyát vigyünk!!! Amúgy öt darab skatulya elég a játékhoz.)
Feladat: rombold le a bálványt! Kis golyót az asztalon végig gurítunk, ezzel lehet rombolni. Cél: egy gurításra ledöntsük a bálványt!
Tapasztalat: kipróbáltam, nagyon élvezik a gyerekek!

Íme a színező:



Nikodémus: (János evangéliuma János 3:1-21)

Ige: Mert úgy szerette Isten a világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. János 3:16

Szemléltetés: két nagy szív papírból kivágva (fehér színű, de akár piros is lehet). Amikor a bűnről beszélünk, eltépjük a szívet szépen lassan. Az evangélium elmondásánál zsákból vagy táskából kihúzunk egy másik szívet, ami teljesen ép. Közben lehet beszélni az újjászületésről.

Színező:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése