2010. február 1., hétfő

Misszionárius lettem


2007 tavaszán volt lehetőségem meglátogatni Horvátország partjainál állomásozó Logos hajót. A hajó az evangélium hirdetését tűzte ki céljául, és így több, mint 300 fős legénységével járja a tengert. Hetente-kéthetente kikötnek egy állomáson, ahol két-három napig hirdetik Isten igéjét az ott élők számára. Amikor kint jártam, tudtam, hogy Isten engem is hív, de nem a hajóra, hanem egy másik misszióba. Az elhívásom egyre világosabbá vált, így 2007 októbere óta tartok gyermekeknek Biblia-órát Budapest általános iskoláiban. Ebben az évben 90 tanítványom volt, illetve több száz gyermeknek hirdettük Isten igéjét az evangéliumi bábelőadásokon keresztül Húsvétkor és Karácsonykor.
A kép a Logos hajónál készült, ahogy épp a spanyol zászlóra mutatok (magyar zászló nem volt kint, és azt választottam, amelyiknek nyelvét beszélem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése